تو مگه نمیگفتی میخام در مورد قوانین جهان با همه صحبت کنم و بگم این جهان بحق خلق شده پس چرا خودت بهش اعتماد نمیکنی , چرا عمل نمیکنی ؟ یادمه میگفتی خداوند تنها منبع قدرت جهانه , میگفتی خداوند خدای سلامتیه, ثروته,عشقه,آرامشه,… اما داری خلافشو بمن ثابت میکنی, تو مگه نگفتی میخای بندگیه منو کنی و در این جهان یار من باشی پس چیشد بنده ی من , چرا با یه اتفاق کوچیک ترس و نگرانی اومد سراغت , بمن اعتماد کن و با قوانین من سلامتیتو بدست بیار , این بیماری اومده تا ایمانت رو قوی تر کنه , نه اینکه ضعیفت کنه بدون من از بیماری تو قدرتمند ترم پس به من و خودت رجوع کن و با ایمان , قدرت درونتو آشکار کن چون تو از من هستی , چون من از روح خودم در تو دمیدم , بارها میگفتی الخیر فی ما وقع پس الانم همینه این اتفاق افتاد تا بدونی اول و آخر هر چیز منم تو از من هستی و بمن برمیگردی نگران نباش و دلبسته این دنیا هم نباش که فقط من برای تو میمونم.

فقط بر من توکل کن  چون توکل کردن بر من تو رو به پادشاهی جهان میرسونه به آنچه که به قلبت الهام می کنم گوش کن من بهت تو قرآن گفتم فالهمها فجورها و تقواها ما خیر و شرتون رو به شما الهام می کنیم 

فقط باید من رو باور کنی  و فقط روی من حساب کنی .

هیچ کاری لازم نیست انجام بدی فقط رو من حساب کن من اینجا همه کاره ام من درستش می کنم چون من اربابم چون من تورو خلق کردم و زمین و آسمان هارو مسخر تو کردم تو اشرف مخلوقاتم هستم

تو خلیفه من روی زمین هستی  وظیفه تو بندگی کردن بنده خوبی باش وظیفه منم اربابی کردن و ارباب خوبی میشم برات به اون شکلی که تو باور کنی تو به من شکل میدی من اون شکلی میشم که تو باور کنی 

عاشقتم بنده من 

فتبارک الله احسن الخالقین