وَ لَنَبْلُوَنَّکُم بِشىَ‏ءٍ مِّنَ الخْوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِّنَ الْأَمْوَالِ وَ الْأَنفُسِ وَ الثَّمَرَاتِ  وَ بَشِّرِ الصَّابرِینَ(۱۵۵)

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ(۱۵۶)

أُوْلَئکَ عَلَیهْمْ صَلَوَاتٌ مِّن رَّبِّهِمْ وَ رَحْمَهٌ  وَ أُوْلَئکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ(۱۵۷)

مسلما همه شما را به چیزى از ترس، گرسنگى، کاهش اموال و نفوس و محصولات آزمایش مى‏کنیم، و بشارت بده به صابرین. (۱۵۵)

آنان که چون مصیبتى به ایشان رسد گویند ما از آن خداییم و به سوى او باز مى‏گردیم. (۱۵۶)

درود و رحمت پروردگار بر آن گروه باد. آنها هدایت شدگانند. (۱۵۷)


ان مع العسر یسرا

هموار ه وبا هر سختی آسانی است 

مگه میشه خدا من رو خلق کنه و بخواد من زجر بکشم خدا عاشق من هست و عاشقانه من رو دوست داره  و هدف و رسالت من رو لذت بردن از این دنیا قرار داده اگه یه جای کار میلنگه مشکل از منه نه خدا باید به دنبال حل مسله باشم به جای غر زدن و شکایت کردن و انجام کارهایی که هیچ سودی برام نداره