من چشمان زیبا و با شکوهی دارم
چشم های بزرگ من خیره کننده و جذاب هستند
چشمان بزرگ من یک جذابیت زنانه را دارند
چشمان بزرگ من  به شکل شگفت انگیزی زیبا هستند
چشم های بزرگ من جذاب ترین نگاه را دارند
داشتن چشمان بزرگ هیجان انگیز است
چشم های بزرگ من زیبا تر از آن چیزی است که تصور میکردم
من عاشق چشمان زیبا و بزرگ هستم
تاکیدات به راحتی چشمان من را به سرعت و با خیال راحت تغییر می دهند
چشم های بزرگ من فوق العاده زنانه و فریبنده هستند
چشم های بزرگ من بی نظیر هستند
چشم های من زنانه و جذاب هستند
ابروهای من برای چشمان زیبای بزرگ من شکل می گیرند
ابروهای  زنانه من، با جذاب ترین شکل و قوس هستند
مژه های من به طرز باور نکردنی طولانی است
مژه های من متمایز هستند و چشمان زیبای من را با هم زیبا می کنند
هر زمانی که به این تاکیدات  گوش می کنم  چشم هایم زیبا تر و جذاب تر می شوند
هر بار که به این تاکیدات  گوش می کنم چشم هایم زنانه تر و جذاب تر می شود
چشمان بزرگ من درخشان و با جذبه هستند
چشم های بزرگ من توجه و تمایل زیادی را جذب میکنند.


دوستان عزیز توجه کنید که چشم ما فقط یک دوربین هست و تصاویر رو مغز ما پردازش می کند پس ضعف بینایی فقط یه باور هست من خودم تجربه کرده ام و بارها و بارها افراد زیادی رو دیده ام که زمانی که فراموش کرده اند عینکی هم وجود دارد واضح میبینند اما همین که یادشون میاد یه عینکی هم بود دیگه نمیتونن ببینن پس این یه باور ذهنی هست