نظم دندان های من عالی است.

دندان و لثه های من به طور کامل در حال ترمیم شدن هستند

رباط های اطراف دندان من به سرعت در حال ترمیم شدن هستند

دندان های من بسیار جذاب هستند

زمانی که لبخند میزنم لبخند من زیبا است

لبخند من چشم گیر و حیرت انگیز است

لثه من به سرعت تعمیر و بازسازی می شود

من دندان های کاملا مستقیم دارم

دندان های من کاملا تراز هستند

دندان های من سالم و قوی هستند

مینای دندان من به سرعت تعمیر و بازسازی میشود

دندان من به سرعت تعمیر و بازسازی میشود

رباط های پریودنتال من به سرعت تعمیر و بازسازی میشود

من دندان های باورنکردنی دارم

دندان های من بسیار جذاب هستند

استخوان آلوئولار من به سرعت بهبود می یابد

دندان های من بی عیب هستند

من یک لبخند زیبا دارم

وقتی لبخند میزنم دندان هایم شگفت انگیز است

لبخند من فوق العاده جذاب است

لبخند من چشمگیر و حیرت انگیز است

مردم لبخند بزرگی را به من عطا میکنند