دعای بسیار زیبایی هست

میگه راه رو نمیدونم نمیدونم رزق خودم رو چجوری بهش برسم اونجوری که به فکر و خیالم میرسه توی شهر ها و جهان مادی خودم دنبالش می گردم از راههایی که من فکر می کنم میتونم بهش برسم مثل یه آدم سرگشته و حیران نمیدونم چجوری به روزی خودم برسم و بهش دسترسی داشته باشم دست کیه از چه کسی بطلبمش و میدونم که فقط و فقط تو میدونی آنچه هست دستی از دستان توست تو وسیله میشی تو ابزار میشی خدای عزیز و بزرگ من به لطف و کرمت که بی انتها و نامحدود هست و می بخشی تو رزاقی رزق من در دستان توست خودت وسیله میشی چشم من فقط به خداست چقدر زیبا قوانین کاینات رو داره بهمون یادآوری می کنه دنبال راه نباش خدا راه میشه وسیله میشه

"و رزقى که به من عطا مى ‏کنى وسیع فرما و راه طلب آن را آسان گردان و از مأخذ نزدیکى مقرر ساز"  اینجا میگه که خدایا ظرفم رو بزرگ کن من رو در مدار بهتری قرار بده میگه راه طلب رو آسان کن یعنی آگاهی من رو بالا ببر که فقط از خودت بخوام نزدیک ترین ماخذ تو هستی خدای عزیزم چه ماخذی نزدیک تر از تو آنچه هست دستی از دستان تو س و تو وسیله هارو فراهم کردی پس فقط و فقط از خودت می  خواو و لاغیر پس با شجاعت تمام می گم خدایا رزق بیشتری می خوام رزقی که به راحتی بدست بیارم و منبعش تو باشی همینجا در همین شرایطی که هستم و ایمان و باور دارم که بهم عطا می کنی من به قدرت تو ایمان دارم به عظمتت باور دارم به وهابیت و رزاق بودن تو شهادت میدم و از عشق تو هر لحظه میمیرم و زنده میشم

"

و مرا در طلب چیزى که بر من روزى مقدر نفرموده ‏اى به مشقت مینداز"

که تو از رنج و عذاب من بى‏ نیازى و من محتاج به رحمت نامنتهاى توام" خدایا میدون مااگه اگه اصرار به چیزی داشته باشم که ربطی به من نداره به رنج میافتم خدایا هدایتم کن که در جهت رسالتم گام بردارم من رو به راه راست هدایت کن و یاریم کن که توی همون راه گام بردارم اشاره می کنه به این قانون که برای خدا راه تعیین نکنین فقط به هدفتون فکر کنین و فقط هدف رو ببینین خدا راه میشه  بعد میگه خدایا تو از رنج و عذاب من بی نیازی و من به هر خیری که  از تو بهم برسه محتاجم خدای بزرگ من میدونم که تو برای من رنج و عذاب نمی خوای و چیزی رو اینچنین خلق نکردی آنچه آفریدی خیر و برکت هست و نعمت رنج و زحمت رو من افریدم با افکار اشتباه با قدم گذاشتن در راه خودم با دور شدن ازتو. خدایا هدایتم کن من هر لحظه به رحمتت نیاز مندم خدایا اگه ازت دور بشم چه کنم اگر لحظه ای رحمتت رو نداشته باشم نا بود میشم

"پس درود فرست بر محمد و آل او و بخشش فرما بر بنده خود به فضل و رحمت خویش که فضل و کرم تو بسیار عظیم است.

"دوباره تاکید می کنه که خدایا من بنده به هر خیری از جانب تو بهم برسه محتاجم خدایا ببخش بر من از فضل و رحمتت که بسیار عظیم هست همانطور که بر محمد و آل او که درود خداوند بر آنها باد بخشیدی