باورشماره ۱: این باور داره از ۲ باور مخرب نشائت میگیره که اولین باور اینه که  نشون میده که شما یک عامل بیرونی درثروتمند شدنتون دخیل میدونید دوم – باوربه کمبود ثروت و فراوانی دارید برای اینکه این باور تغییر دهید میتوانید با استفاده از این عبارت تاکیدی باور جدیدی را در ذهن خود شکل دهید.عبارت تاکیدی: من درونم ثروتمند است و خیلی راحت ثروت های فراوانی را کسب میکنم . 
باورشماره  ۲: این باور باور کمبود ثروت و فراوانی نشون میدهد  میتوانید با مطالعه زندگی نامه  افرادی که درمدت زمان کوتاهی   میلیاردی ثروت به دست می اورند باور خودتون تغییر دهید .
باورشماره ۳- شما باید باور داشته باشید که کسب و کار من همیشه در حال رشد و پیشرفت هست افراد زیادی هستندکه  با شروع اولین کسب و کار بدون اینکه شکستی متحمل شوند کسب کار پردرامدی دارند
باور شماره ۴ : شما باور دارید افرادی که ثروتمند میشوند باید خیلی اذیت شوند و رنج بکشن و  ناخوداگاه شما میگه اگر منم ثروتمند شوم باید پوستم کنده بشه شما میتوانید این باور جایگزینش کنید که هرچقدر ثروت مند تر شوم مرفه ترزندگی میکنم
باور شماره ۵- باور کبود ثروت و فراوانی –باید باور جدیدتون این باشه کسب کار من همیشه در حال رشد میباشد
باور۶- باورعدم لیاقت – باید باور داشته باشید انسان با ارزشی هستید
باور ۷- باور عوامل بیرونی-باید باور داشته باشید در هرسنی میتوانید ثروت مند شوید –مطالعه زندگی نامه افراد موفق
باور۸-باور عدم لیاقت – باید باور داشته باشید انسان با استعداد وتوانمندی هستید
باور ۹-باور کمبود ثروت : باید باور داشته باشید هرروز درامدتان در حال افزایش است
باور۱۰-۱۱-۱۲-۱۳ ۱۶–۱۵-۱۸باور کمبود ثروت : باید باور داشته باشید ثروت ها و نعمت ها روز به روز در حال افزایش هستند برای تعغییر این باور زندگی نامه افراد موفق را مطالعه کنید
باور۱۴-باور عدم لیاقت –من خیلی راحت پس انداز میکنم