جملات تاکیدی که هر روز باید تکرار شوند تا به باور تبدیل شوند:

برای سلامتی:بدنم خیلی مقاومه.من در سلامت کامل هستم.من برای نعمت سلامتی شکرگزارم.تک تک سلول های بدنم کارشون رو به درستی انجام میدهند.
برای روابط:من رابطه سرشار از عشق و محبتی با اطرافیان دارم.من  با خودم و همه در صلح هستم.روابط من نشان دهنده زندگی خوب و کامل من هستند.
برای ثروت:ثروتمند شدن معنوی ترین کار دنیاست.ثروت از آسمان میباره و در زمین سبز میشه.من باور دارم که در بدن من به جای خون رودخانه ای از طلا وجود دارد و تک تک سلول های من از الماس ساخته شده اند.من به راحتی ثروت میسازم.

باور کنید که این باور خودتونه که موجب مریضیتون میشه
باور کنید که بدن شما بزرگترین داروخانه جهانه و تمام سیستم بدن شما رو حفاظت میکنه
باور کنید که شما در کانون توجه و الطاف الهی هستین و سلامتی و شادی هر روز به شما داده میشود
هر روز صبح که از خواب بر میخیزید با ذکر سپاسگذاری از خداوند به خاطر روزی که به شما هدیه داده و بدن سالمی که دارید روزتان را شروع کنید
ذکر سپاسگذاری برای سلامتی بدن خیلی خیلی مهم است
با خودتون بگید که بدن شما هر روز سالم تر و سلامت تر میشود

من در کمال سلامتی و سرزندگی  و شادابی هستم.
من لیاقت جسمی سالم و روحیه ای شاداب را دارم.
برای سلامتی روز افزونم سپاسگزارم.
سپاسگزارم که در روند سلامتی قرار دارم و بدنم به بازسازی خودش می پردازد.
من به هیچ داروی شیمیایی نیاز ندارم و هر  آنچه برای سلامتی ام نیاز است در بدنم وجود دارد.

  • خدایا سپاسگزارم که هر روز از هر جهت تمام اعضای بدن من به طور هماهنگ در جهت سلامتی من فعالیت می کنند
  • خدایا سپاسگزارم که هر روز از هر جهت جسم و روح من یه سوی بهترین وضعیت سلامتی پیش می رود.
  • خدایا سپاسگزارم که هر روز از هر جهت بر جسم و روح خود تسلط بیشتری می یابم.
  • خدایا سپاسگزارم که هر روز از هر جهت اندام من زیبا، سالم و متعادل است.
  • خدایا سپاسگزارم که هر روز از هر جهت سلامتی را از تو دارم و در این زمینه فدرتمندم.
  • سلامتی وجودمرافراگرفته است…
    خداوندفقط سلامتی مطلق آفریده است…
    وجودمن سرشارازحس سلامتی وشادابی است…
    هرروزازهرنظرسلامت تروشاداب تر میشوم و….

  • هدیه سلامتی من را زنده نگه داشته است
  • خداوندهدیه سلامتی را بهمن داده و همیشه حامی و مراقب من است
  • من همیشه در سلامتی به سر میبرم
  • من هر روز از سلامتی جسمانی بیشتری برخوردار میشم
  • من توانا به خواب میروم و توانتر از خواب بر میخزم
  • و …

  • انرژی شفا در میان تمامی سلول های بدنم جاری می‌شود.
  • من احساس چالاکی می‌کنم و در سلامت هستم.
  • من امروز به آهنگ موزون ذات خود متصل می‌شوم و به آن احترام می‌گذارم.
  • من امروز هر چیزی که سلامتم را تحدید می‌کند، رها می‌کنم.
  • من وسیله شفا و محبت خداوند هستم.
  • با هر نفسی که می‌کشم، انرژی شفا در سراسر وجودم جاری می‌شود.
  • من امروز از سلامتم به خوبی مراقبت می‌کنم.
  • من قدرت شفای جسمم را دارم